Nu. Orice informație doriți să transmiteți clientului final, o puteți face prin intermediul platformei, informația ajungând la clientul dumneavoastră. Contactarea directă a unei companii prezente pe platforma Bizmag.ro duce la excluderea permanentă a producătorului/distribuitorului de pe platforma Bizmag.ro și a tuturor partenerilor săi. De asemenea, dacă prin contactarea directă a clientului de către producător sau […]
Arhive: FAQ
15. Pot contacta direct agentul în afara platformei?
Comunicarea și transferul de informații de orice fel se realizează strict prin intermediul platformei Bizmag.ro. Platforma oferă confidențialitate garantată tuturor agenților și colaboratorilor de vânzări care activează pe aceasta, numele, datele de contact, orice informație care ar putea duce la identificarea unui agent sau colaborator de vânzări sunt indisponibile. Orice încercare de a identifica sau […]
14. Am primit o comandă cu date incorecte, ce e de făcut?
În cazul în care datele din fișa de comandă nu sunt corecte, vă rugăm să contactați serviciul de suport producători pentru a obține în timp cât mai scurt datele corecte de la agentul care a înregistrat comanda dumneavoastră. […]
13. Pot refuza preluarea unei comenzi primite de la Bizmag.ro?
Da, orice producător/distribuitor poate refuza preluarea unor comenzi în cazuri excepționale, când capacitatea de producție îi este afectată în mod subit și nu mai poate respecta cantitățile și termenele de livrare menționate inițial. În situațiile acestea, producătorului nu i se vor mai transmite comenzi noi până când acesta nu comunica remedierea problemelor apărute. Refuzarea repetată […]
12. Sunt distribuitorul local/național al unor produse, pot sa ma înregistrez?
Sunt bineveniți distribuitori locali/naționali a unor produse și servicii care doresc să își extindă activitatea de vanzare. […]
11. Când încasez contravaloarea produselor/serviciilor vândute?
Modalitatea și termenele de plată sunt setate de către fiecare producător în parte, având libertatea de a alege atât termenul cât și modelitatea de plată. Indiferent că este vorba de plată în avans, la livrare sau la termen. Contravaloarea produselor și serviciilor livrate se achită direct către producător, astfel asigurându-i un cash flow constant în […]
10. Pot seta cantitatea minimă de comandă pentru fiecare metodă de livrare?
Cantitatea minimă de comandă se setează în concordanță cu metodele de livrare pe care le folosiți. Astfel, la o cantitate mică de produse, uni producători aleg livrarea prin curieri, la cantități medii și mari alegând să efectueze livrarea prin mijloace de transport proprii și/sau prin alte firme de transport. […]
9. Cine efectuează livrările produselor?
Producătorul este cel care livrează marfă către clienți contractați de către agenți noștri, utilizând una din metodele de livrare setate de către el însuși în profilul de producător și respectând cu strictețe termenele de livrare garantate de către acesta. […]
8. Pot alege județele în care doresc să mi se vândă produsul/serviciul?
Da. Pe platforma Bizmag.ro fiecare producător/furnizor are posibilitatea de a selecta județele în care acesta dorește ca agenții noștri să prospecteze și să înregistreze comenzi. În funcție de setările din platformă produsul/serviciul dumneavoastră poate fi vândut la nivel național de către agenți noștri, sau doar la nivelul unor județe specifice. […]
7. Cum plătesc comisionul?
Comisionul aferent înscris pe factura unică lunară, se achită prin virament bancar în termen de 3 zile lucrătoare de la data emiterii și transmiterii acestei facturi către producătorul/furnizorul în cauză. […]