Toate sugestiile dumneavoastră sunt binevenite și apreciate. În cazul în care aveți cunoștință despre un produs/serviciu care ar putea fi vândut de către dumneavoastră însă momentan acesta nu este prezent pe platformă, vă rugăm să semnalați departamentului de suport agenți. Colegii noștri vor face tot posibilul să introducă producătorul/furnizorul respectiv în portofoliul platformei. […]
Arhive: FAQ
18. Pot contacta telefonic un producător prezent pe platforma Bizmag.ro în afara platformei?
Confidențialitatea și legalitatea acțiunilor este garantată doar prin platforma Bizmag.ro. Atât producătorii/furnizorii cât și agenții sau colaboratorii de vânzări au consimțit la clauze de non-concurență și confidențialitate. Orice încălcare a acestor prevederi este aspru sancționată prin excluderea permanentă și fără echivoc de pe platforma bizmag.ro și a tuturor partenerilor săi, cât și la solicitarea unor […]
17. Producătorii pot vedea datele mele personale? Sau au cunoștință despre identitatea mea?
Bizmag.ro garantează confidențialitatea tuturor datelor personale și protejează identitatea agenților, alocând un indicativ fiecărui agent înregistrat. Producătorii/furnizorii niciodată nu pot vedea datele de identificare ale unui agent. […]
16. Am înregistrat o comandă azi, dar încă nu apare ca fiind confirmată. De ce?
Toate comenzile înregistrate pe parcursul unei zile lucrătoare sunt confirmate de către producători/furnizori în termenul de confirmare pe care producătorul/furnizorul l-a stipulat în fișa produsului. De cele mai multe ori acest termen este de câteva ore, însă în cazul altor producători/distribuitori poate ajunge și la maxim 48 de ore. […]
15. Pot cere informații suplimentare despre un produs/serviciu de la producătorul/furnizorul acestuia?
În cazul în care aveți nevoie de o informație care nu apare în fișa produsului vă rugăm să semnalați detaliul dorit către serviciul de suport agenți. În scurt timp raspunsul la întrebarea dumneavoastră va sosi direct în mesageria internă a profilului dumneavoastră. În unele situații puteți fi contactat telefonic direct de către colegii din centru […]
14. Pot anula o comandă?
Puteți solicita anularea unei comenzi în cazul în care comanda este într-un stadiu care precede stadiul de „comandă în livrare”. […]
13. Cine garantează calitatea și conformitatea produselor?
Toate garanțiile, certificatele de conformitate aferente sunt puse la dispoziție de către producătorul/furnizorul care onorează comanda. […]
12. Pot vinde produse și în alte județe decat cel menționat la înregistrare?
Atâta timp cât produsele/serviciile pe care doriți să le vindeți apar având livrare în județul respectiv, răspunsul este DA. […]
11. Pot vinde produse de la producători diferiți?
Da. Tocmai acesta este avantajul imens pe care îl oferă platforma Bizmag.ro. Nu mai sunteți limitat la un număr restrâns de produse, ci aveți libertate în a oferi multe variante de produse și servicii clienților dumneavoastră în funcție de nevoile și preferințele acestora. […]
10. Pot raporta un producător/furnizor care a întârziat cu livrarea?
Dumneavoastră sunteți ochii și urechile noastre în piață, astfel vă rugăm să raportați orice problemă întâmpinați cu un producător/furnizor pentru a putea lua măsuri în remedierea problemei. Prețuim munca depusă de dumneavoastră și dorim să introducem în portofoliul de produse doar producători/furnizori care respectă cu strictețe termenele și condițiile stipulate în fișa de produse. […]