19. Nu găsesc un tip de produs în portofoliul Bizmag.ro. Pot sugera introducerea unui nou produs/serviciu pe platformă?

Toate sugestiile dumneavoastr─â sunt binevenite ╚Öi apreciate. ├Än cazul ├«n care ave╚Ťi cuno╚Ötin╚Ť─â despre un produs/serviciu care ar putea fi v├óndut de c─âtre dumneavoastr─â ├«ns─â momentan acesta nu este prezent pe platform─â, v─â rug─âm s─â semnala╚Ťi departamentului de suport agen╚Ťi. Colegii no╚Ötri vor face tot posibilul s─â introduc─â produc─âtorul/furnizorul respectiv ├«n portofoliul platformei. […]

Read More…

18. Pot contacta telefonic un producător prezent pe platforma Bizmag.ro în afara platformei?

Confiden╚Ťialitatea ╚Öi legalitatea ac╚Ťiunilor este garantat─â doar prin platforma Bizmag.ro. At├ót produc─âtorii/furnizorii c├ót ╚Öi agen╚Ťii sau colaboratorii de v├ónz─âri au consim╚Ťit la clauze de non-concuren╚Ť─â ╚Öi confiden╚Ťialitate. Orice ├«nc─âlcare a acestor prevederi este aspru sanc╚Ťionat─â prin excluderea permanent─â ╚Öi f─âr─â echivoc de pe platforma bizmag.ro ╚Öi a tuturor partenerilor s─âi, c├ót ╚Öi la solicitarea unor […]

Read More…

16. Am înregistrat o comandă azi, dar încă nu apare ca fiind confirmată. De ce?

Toate comenzile ├«nregistrate pe parcursul unei zile lucr─âtoare sunt confirmate de c─âtre produc─âtori/furnizori ├«n termenul de confirmare pe care produc─âtorul/furnizorul l-a stipulat ├«n fi╚Öa produsului. De cele mai multe ori acest termen este de c├óteva ore, ├«ns─â ├«n cazul altor produc─âtori/distribuitori poate ajunge ╚Öi la maxim 48 de ore. […]

Read More…

15. Pot cere informa╚Ťii suplimentare despre un produs/serviciu de la produc─âtorul/furnizorul acestuia?

├Än cazul ├«n care ave╚Ťi nevoie de o informa╚Ťie care nu apare ├«n fi╚Öa produsului v─â rug─âm s─â semnala╚Ťi detaliul dorit c─âtre serviciul de suport agen╚Ťi. ├Än scurt timp raspunsul la ├«ntrebarea dumneavoastr─â va sosi direct ├«n mesageria intern─â a profilului dumneavoastr─â. ├Än unele situa╚Ťii pute╚Ťi fi contactat telefonic direct de c─âtre colegii din centru […]

Read More…

14. Pot anula o comand─â?

Pute╚Ťi solicita anularea unei comenzi ├«n cazul ├«n care comanda este ├«ntr-un stadiu care precede stadiul de ÔÇ×comand─â ├«n livrare”. […]

Read More…

11. Pot vinde produse de la produc─âtori diferi╚Ťi?

Da. Tocmai acesta este avantajul imens pe care ├«l ofer─â platforma Bizmag.ro. Nu mai sunte╚Ťi limitat la un num─âr restr├óns de produse, ci ave╚Ťi libertate ├«n a oferi multe variante de produse ╚Öi servicii clien╚Ťilor dumneavoastr─â ├«n func╚Ťie de nevoile ╚Öi preferin╚Ťele acestora. […]

Read More…

10. Pot raporta un producător/furnizor care a întârziat cu livrarea?

Dumneavoastr─â sunte╚Ťi ochii ╚Öi urechile noastre ├«n pia╚Ť─â, astfel v─â rug─âm s─â raporta╚Ťi orice problem─â ├«nt├ómpina╚Ťi cu un produc─âtor/furnizor pentru a putea lua m─âsuri ├«n remedierea problemei. Pre╚Ťuim munca depus─â de dumneavoastr─â ╚Öi dorim s─â introducem ├«n portofoliul de produse doar produc─âtori/furnizori care respect─â cu stricte╚Ťe termenele ╚Öi condi╚Ťiile stipulate ├«n fi╚Öa de produse. […]

Read More…