19. Nu găsesc un tip de produs în portofoliul Bizmag.ro. Pot sugera introducerea unui nou produs/serviciu pe platformă?

Toate sugestiile dumneavoastră sunt binevenite și apreciate. În cazul în care aveți cunoștință despre un produs/serviciu care ar putea fi vândut de către dumneavoastră însă momentan acesta nu este prezent pe platformă, vă rugăm să semnalați departamentului de suport agenți. Colegii noștri vor face tot posibilul să introducă producătorul/furnizorul respectiv în portofoliul platformei. […]

Read More…

18. Pot contacta telefonic un producător prezent pe platforma Bizmag.ro în afara platformei?

Confidențialitatea și legalitatea acțiunilor este garantată doar prin platforma Bizmag.ro. Atât producătorii/furnizorii cât și agenții sau colaboratorii de vânzări au consimțit la clauze de non-concurență și confidențialitate. Orice încălcare a acestor prevederi este aspru sancționată prin excluderea permanentă și fără echivoc de pe platforma bizmag.ro și a tuturor partenerilor săi, cât și la solicitarea unor […]

Read More…

14. Pot anula o comandă?

Puteți solicita anularea unei comenzi în cazul în care comanda este într-un stadiu care precede stadiul de „comandă în livrare”. […]

Read More…

11. Pot vinde produse de la producători diferiți?

Da. Tocmai acesta este avantajul imens pe care îl oferă platforma Bizmag.ro. Nu mai sunteți limitat la un număr restrâns de produse, ci aveți libertate în a oferi multe variante de produse și servicii clienților dumneavoastră în funcție de nevoile și preferințele acestora. […]

Read More…

10. Pot raporta un producător/furnizor care a întârziat cu livrarea?

Dumneavoastră sunteți ochii și urechile noastre în piață, astfel vă rugăm să raportați orice problemă întâmpinați cu un producător/furnizor pentru a putea lua măsuri în remedierea problemei. Prețuim munca depusă de dumneavoastră și dorim să introducem în portofoliul de produse doar producători/furnizori care respectă cu strictețe termenele și condițiile stipulate în fișa de produse. […]

Read More…